Thursday, November 26, 2009

Salam Aidil Adha 1430 H... Maaf Zahir dan Batin...





Assalamualaikum...dan Salam Aidil Adha 1430 H.

Sebelum saya meneruskan memori perjalanan hari ini,izinkan saya berkongsi kegembiraan bersama dengan 2 orang sahabat kita yang telah pun bertambah usianya pada bulan ini dan pada tahun ini.

Buat Ustazah Alyani ( 24 November 2009 ) dan Ustaz Amir Amili ( 26 November 2009) ...Happy belated Day...Semoga panjang umur murah rezeki dan diberkati ilahi dalam meniti bilahan hari yang mendatang.Insya Allah...


Opssss....Raya la pulaks....


Allahu akbar....Allahu akbar....

Allahu akbar....Allahu akbar....

La ilaha illallah wallahu akbar

Allahu Akbar walilillahil hamd....


Sedihnya kan...Raya tanpa orang tersayang dan ditempat orang.Tentu syahdu kan teringat kampung halaman.Saya Alhamdulillah...Tahun ni dapat beraya bersama keluarga tersayang.Mbe pagi raya akan balik ke Kelantan.Doakan keselamatan kami sekeluarga pergi dan balik.

Buat Ustaz Haikal dan Ustaz Anuar...Jangan sedih yer...Nanti kita raikan raya tahun ni kat bilik.Ustazah pun dengar ceritanya ramai yang tak pulang beraya kerana cuti yang pendek.Apa pun...Walau dimana kita berada dan bagaimana suasana sambutan hari raya aidil adha tahun ini...Yang pasti...Anda telah berkorban demi kesejahteraan anak-anak istimewa.Tahniah dan Syabas buat Anda.

P/s :

Kalau kat mesir dulu...mesti feeling habis pagi-pagi raya ni...Kalau tak percaya...Tanya otai kat sana...Kak Pah ke...Ustzh Sapinah,Ustzh Haida,Ustzh Masninah dll.

Kat sana seronok tengok Unta disembelih.Pengalaman yang cukup berharga.Macamana ek Unta kena sembelih...? Mesti syahdu tengok unta menyerahkan batang lehernya tanpa perlu bersusah payah untuk merebahkannya.

No comments:

Post a Comment