Sunday, November 22, 2009

Konspirasi H1N1 TERBONGKAR

Siaran televisyen Russia Today telah mendedahkan bukti bahawa H1N1 adalah ciptaan pihak-pihak tertentu untuk mewujudkan 'panic situation'.Pada 25 jun 2009 lepas,Russia Today telah menemuramah seorang penyiasat konspirasi dari Amerika secara langsung berkaitan usaha pihak Amerika membangunkan Virus Swine Flu. Menurut maklumat di dalam temuramah itu , penyiasat konspirasi berkenaan mengesyaki bahawa Virus tersebut telah dibangunkan dari dua buah Universiti di Amerika dan Kanada.Dalam temuramah tersebut ada dua maklumat dan yang pertamanya membuktikan bahawa Amerika sebagai dalang Virus H1N1 adalah hampir jelas.

Persoalan kedua, mengapa stesen TV Russia yang beriya - iya mendedahkannya?Bagaimana kerajaan Russia telah menghidu lebih awal projek-projek senjata biologi Israel yang bakal dibangunkan dan salah satunya adalah Virus H1N1 atau selsema babi.Penyakit berbahaya ini menjadi popular apabila lebih 80 orang mati di Veracruz,Mexico akhir April 2009.Kemudian ia terus menyerang dengan pantas dan beberapa kematian lagi dilaporkan di New York,Kanada,New Orleans dan Israel.
Swine Flu atau selsema babi bukanlah penyakit baru , ianya telah pun dijumpai pada lewat 1918 di Sepanyol dahulu.Tetapi pada ketika itu ,jangkitan hanya merebak dikalangan individu yang terlibat dengan perusahaan khinzir sahaja dan sedikit sahaja terkena pada orang awam.Namun, penyebaran penyakit Swine Flu selepas tamatnya konflik Gaza perlu diambil perhatian dari beberapa aspek, ia mungkin dilihat seperti 'kejadian alam' tetapi ia sebenarnya juga boleh dirancang.

Semua laporan Swine Flu diakhbar dan TV adalah tepat dan amat menyakinkan dan tiada apa yang perlu dicurigakan.Cuma ada beberapa perkara yang tidak diberi perhatian.Perkara itu ialah...empat hari sebelum terjumpanya kes selsema babi di Mexico, Pengarah Makmal Universiti Rockefelleriaitu Dr.Ralph Steinman telah diberi Anugerah PerubatanAlbine.Anugerah tersebut diberi beserta saguhati USD500.000.Beliau dipilih kerana sumbangannya dalam penerokaan denddretic cells malah seorang yang pakar dalam penyelidikan imunalogi dan fisiologi selular.Imunilogi adalah penyelidikan khusus dalam bidang bio-perubatan . Kemungkinan Steimen dan rakan rakannya akan diberi tanggungjawab palsu utk menangani gejala Swine Flu.

Dr. Raplh Steinmen dicurigai kerana beliau merupakan tenaga atasan di Universit Rockefeller, New York sedangkan kita sendiri mengetahui David Rockefeller adalah antara peneraju utama Perang Dunia Kedua.Steinmen juga memegang jawatan Ketua Pengarah Institut Trudeau. Institut ini merupakan Institut yang dilantik khusus oleh kerajaan Amerika dalam penyelidikan Vaksin bersama Kementerian Pertahanan Amerika.Amerika adalah antara negara yang paling berminat dalma pembinaan senjata Biologi sejak 1918 lagi. Keinginan Amerika dalam pembinaan senjata Biologi ini menyebabkan kerajaan Amerika menghabiskan lebih USD700 juta sejak zaman Franklin D.Roosevelt.

Analisis kebanyakan penganalisis politik bahawa Amerika akur dengan Protokol Geneva tidak boleh diterima pakai.Memang Amerika menandatanganinya tetapi membatalkannya secara mengejut menimbulkannya tanda tanya.

No comments:

Post a Comment