Saturday, November 7, 2009

Makluman Terkini KBS PK 2009

Assalamualaikum Warahmatullahiwabarakatuh...

Salam satu Malaysia buat sahabat yang dikasihi sekelian...

Semalam,pagi tadi dan baru sekejap tadik...kawan-kawan call n sms tanya jadi tak Kem Bestari Solat kita ni?

Takut juga kan bawa anak2 istimewa ke Kelantan ketika dikhabarkan banjir semakin buruk di Kelantan dan Terengganu...Hmmhh..Alahai...

Setakat ni tiada lagi hitam putih dari Putrajaya mengatakan KIV atau batal.Tak tahu la lepas entry ni,Ada maklumat dari sana.Setahu saya,sebagai anak jati Kelantan...Kebiasaannya banjir di Kelate ni hanya sekejap je.Pagi Banjir malam dah clear balik.Mungkin hari Ahad banjir dah ok n clear.Tetapi semua tu ketentuan Ilahi.

Ikut cerita adik saya,jalan ke PCB - Kota Bharu(Jalan utama ke Kem Kijang) sudah boleh dilalui untuk kenderaan berat.Kalau hujan reda sehingga hari ini,mungkin boleh dilalui oleh semua kenderaan.Lagi pun kita boleh melalui jalan baru yang menghubungkan Kota Bharu - Kedai Buluh iaitu jalan berdekatan Hyper Market Pantai Timur di Pengkalan Chepa.(berdekatan Lapangan Terbang Sultan Ismail )

Apa-apa hal pun,Sama-samalah kita berdoa agar Kem Bestari Solat kita berjalan lancar dan mendapat keredhaan dari Ilahi.Insya Allah.

P.S : Ustaz n Ustazah,jgn lupa bawa baju batik utk hari khamis.Seeloknya ustaz sediakan juga sepasang baju melayu dan sampin.

No comments:

Post a Comment