Saturday, December 26, 2009

Adik Bongsu kita telah berpunya....

Assalamualaikum Warahmatullahi wabarakatuh..

INGAT TAK N3 saya sebelum ni.Tak lain dan tak bukan pasal Majlis Kenduri Kahwin 2 orang sahabat kita pada hari ini kan...Ingat lagi tak?Kalau ingat bagus lah.

Okay...Apa special sangat dengan diorang ni...orang lain pun kawin jugak?Mungkin itulah yang akan meniti dibibir-bibir munggil sesetengah sahabat atau blogger2 lain.

Tak der la istimewa sangat.Tapi...perlu diingat!!!Inilah perkahwinan yang berlaku selepas blog kita ni wujud.So...Perkahwinan mereka ini diblogkan sebagai kenangan abadi untuk tatapan semua.

Anda pun berminat untuk diabadikan dalam blog ini...hantarkan saja email kepada saya.Insya Allah.Saya tidak akan persiakan harapan anda.:)

Oh ya...Tadi kami berkonvoi ke kenduri kahwin Ustazah Farah.Ustaz Amir dr Kuala Kangsar turun ke Parit Buntar untuk saya ikut serta dan terus ke Butterworth mengambil Ustaz Basith.Seterusnya kami menunggu Ustaz Mat dan kuaga di Langgar.Lepas tu kami berkumpul dimasjid qaryah Ustazah Farah untuk menunggu Ustaz Anuar.

Dan selepas solat Zohor kami menyusuri onak dan duri menuju kerumah pengantin.Sama cantik sama padan bagai kan betik masak kekuningan.Sekali lagi kalungan tahniah dan ALFU MABRUK dari kami Buat pengantin baru.Ustazah Farah Najwa dan pasangan serta Ustazah Siti Mashita dan pasangan.

Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment