Friday, January 22, 2010

Jumpa Lagi Sahabat-sahabatku...

Assalamualaikum...

Apa khabar sahabat-sahabat sekelian.Sunyikan blog saya seminggu dua ni...Bukan apa...Saya menyibukkan diri dengan praktikum dan aktiviti sekolah.Mungkin sahabat-sahabat pun samakan...?So...Selamat Berpraktikum...Jaga Displin n Buat RPH dengan Baik.Insya Allah berjaya.

Oh ya...Berita baik...Ketika berita ini ditaip...mungkin ada yang tak tengok lagi akaun BSN masing-masing.Cuba lah tengok...Hadiah praktikum untuk anda.Bertuahnya anda semua yer.Dapat durian runtuh la kiranya bulan ni.Claim dapat...Elaun pun dah masuk..So...Apa lagi?Buat la yang terbaik untuk Praktikum yer...:)

Sebenarnya...Saya agak pening,tension n tak cool macam biasa 2 minggu lepas.Terlalu memikirkan pasal Praktikum.Saya tak tidur sampai 2 hari untuk hari pertama praktikum.Yer la...Prepare untuk Praktikum n Lawatan Sosial kali pertama.Tapi yang dikunjung tak tiba-tiba.Tup-tup...Tengok semalam saya didatangi pensyarah untuk minor kita...Pendidikan khas.En. Mustapa dari Jab. Ilmu Pendidikan IPGM Ipoh.Terkejut jugak la.Mujur dah siap semua yang diminta.

Well...Sekarang ni dah cool sebab dapat memahami dengan agak terang tentang perjalanan Praktikum tu.Semoga sahabat-sahabat pun samalah.Buat yang terbaik yer...Maybe yang agak pening lagi tentang borang2 yang terlalu banyak tu.Nak kena study lagi la.

Ok..Sebelum mengundur diri.Terima kasih tak terhingga kepada HEP IPGM IK dan Bahagian Kewangan  terutama Puan Melati diatas kelancaran perjalanan claim dan elaun kami.Semoga segala jasa baik anda akan diganjari Allah s.w.t.Insya Allah.

P/s :

1)Untuk sahabat2 j-QAF Q 1.2....Sila hantar tugasan SDP dan Pengurusan Sumber sesegera mungkin.En. Fauzi,Puan Aliza dan En.Aminuddin sedang menunggu hasil kerja anda.

2)Untuk semua sahabat j-QAF Masalah Pembelajaran ambilan Januari 2009...Pastikan GERKO 3 dihantar sebelum 25 Mac 2010.Markah untuk semua subjek akan dikumpul pada  akhir bulan 3.Sesiapa tak hantar mana-mana tugasan...sila hantar segera.

No comments:

Post a Comment