Saturday, January 2, 2010

Berakhirnya 2009...2010...Azam Kecemerlangan

Assalamualaikum...

Lamanya saya tak mengupdatekan cerita n info di blog kesayangan kita ni...Heheheh..Sayang ke?

Well...Sebenarnya...saya agak sibuk 2 minggu terakhir di tahun 2009.Ape ke sibuknya...Entah la...Tapi...kepala saya lebih fokus untuk menghadapi alam praktikum.Saya rasa anda semua pun pasti merasai kegusaran ini.

Kenape dengan awak?Ye...Saya memang merasai bahang praktikum kerana saya akan cuba buat yang terbaik untuk membuktikan kita adalah insan yang terpilih dan terbaik dikalangan yang dipilih.Bagaimana dengan anda wahai gur n sifu ku?

Okay lah...Sebelum saya terlewat...Selamat Tinggal 2009 dan Selamat Datang dan ahlan wasahlan sanah jadida.Insya' ALLAH ikatan yang kita bina ini akan terus berkekalan dan subur disirami siraman kasih nan suci.

No comments:

Post a Comment